Påhittade problem

Det är något fint med att ha alldeles för mycket fritid i sina händer under ett tag. Nämligen att man, i sitt egna söta lilla huvud får för sig att tänka fram nya otänkbara problem som man egentligen inte har...
 
Jag är en person som faktiskt inte gillar att ha " ledigt " för länge eller att ha " semester " mer än 1 månad. Yes, jag sa det... jag är en såndär konstig jävel som faktiskt gillar att vara sysselsatt och som älskar att jobba. Jobba kreativt där jag på något sätt kan uttrycka mig själv. . Kanske lite svårt att kalla det för ett jobb i för sig? ... och det kanske just därför är av samma anledning jag inte gillar att ha för lång semester.
 
Jag älskar det jag gör. Men emellanåt ( tror alla frilansare kan känna igen sig ) så tvivlar man på och tänker " vad i helvete håller jag på med ?? Borde jag bara inte söka ett stadigt jobb och kanske plugga klart på högskolan ?? " 
 
Men.. sen, när man får det privilegiet att göra det man älskar, så är det nästan som att dom stunderna av ovisshet, av oro, av rastlöshet bara swoooosh sveps bort av all den glädje och kreativitet man bara fylls av när man väl är igång igen. 
 
Jag vet inte. Jag kanske har påhittade problem, eller så är jag jävligt bortskämd bara. Något av det är det. Men vet om varken om det ena eller det andra är det bättre alternativet ? 
 
 
God natt och använd alltid kondom när du har oskyddat sex ☮!  
 
 
Allmänt | |
Upp