Osthyvlar och sex

Surfar runt en del. . Tänker dels på vilka gardiner och vilken typ av soffa vi skulle kunna ha till vår nya lägenhet ( yeah that's right.. Johan och jag kommer att bli sambos i december) .. förutom att vi SÅKLART ska ha plats för våra spel och spelkonsoler, mysiga nördkvällar är ett måste.  Ett av mina "krav" är att min snubbe ska tycka det är kul att gamea och köra multiplayer med mig, och såklart ... härlig personlighet; känna tillit och sånt skit. Hade ju aldrig funkat annars. Sorry Johan, men det är sant.  


Hur som helst.. känner mig otroligt förväntansfull, ivrig och vill bara kunna flytta ihop med mä'n imorgon. Nu har vi ju haft ett distansförhållande till och från i ungefär 2 år.. 

Jag är så fruktansvärt redo men måste ändå vara ärlig och säga att jag är nervös as hell också !  Aldrig varit " sambo "med någon innan... hoppas bara på att vi kan vara helt ärliga när vi blir glada men ÄVEN när vi irriterar oss på varandra... undrar vad han kommer störa sig på ?  Alltså. . Jag är ju en sån person som gärna lämnar osthyveln kvar på ostförpackningen i kylen i en dag, främst för att jag inte orkar diska den direkt men så tycker jag bara det är så förträffligt praktiskt om jag vill göra en till ostmacka under dagen. Gillar att hålla det praktiskt..
 Hmm, jag snarkar inte.. och det är ju skönt. Jag skiter inne i toan och inte på badrumsgolvet vilket jag personligen tycker är en extrem fördel och ett stort plus. Gillar inte att sova i kramandes position under hela natten, bara precis innan man somnar, blir ju så otroligt varmt annars. . Men jag lovar, jag är jävligt mysig för det 😉! ... gillar verkligen inte långa höstpromenader utan ett mål, då har vi hellre sex liksom.  

Aahh, sen ja vet inte vad det skulle kunna vara, I guess att tiden och Johan will tell.  

Det här blir nog bra, blir nog superbra =)

God natt på er coolingar.  Stay in school or fuck a goat ?

| |
Upp