Boom..Ska börja skriva i den här skitbloggen igen

Ja, men nu så... den här bloggen kommer jag att använda som en " dumpster" där jag dumpar mina tankar, konstiga, roliga, glada, tråkiga tankar.. och om du tror att jag kommer skriva om "dagens outfit" så har du kommit helt jävla fel kan jag säga direkt.. Raka rör, det gillar vi.
 


Känner att det inte finns rum för det på varken facebook, twitter eller instagram.
På twitter har man så få ord som möjligt på sig att förmedla något "(o)vettigt" och instagram är ju precis vad det är.
 
 


Välkomna hit som sagt, och om du inte gillar't så finns det ju en sån "x" knapp längst upp till höger. Använd den.
Men alltså, jag är jävligt snäll, lovar, bits ibland, men det gillar du.
 
tihi PuzZizar
/Arantxa
_____________________________________________________

Allmänt | |
#1 - - Hulken :

Hej att ha en vän som du är de bästa fast man har aldrig träffat dig man har bara hört din röst men de spelar ingen roll för du för mig är min idol förebild och motivation jag hoppad att nån gång snart jag får sitta med dig på en café och ta en fika förHej marina hur mår du ? Vad gör du för kul denna lördag ? Du jag måste säga med all respekt fu är jätte vacker och du ser snäll ut de vore jätte kul och få börja prata med dig så hoppas du hör av dig snart de skulle vara super ha en underbar kväll och glöm inte du är bäst !!

Svar: världens bästa Hulken! 😃 tack för att du är en så fin person.. ha en fantastisk kväll 😉
Arantxa Àlvarez

Upp