som jag trodde

... hellu ! Nu är det snart dags ! Jag och Johan flyttar äntligen ihop till vår alldeles egna lägenhet!!! 😃 ❤  
1 december får vi nycklarna men jag kan inte åka ner förrän efter Idolfinalen som är den 4e dec.. men ändå, vi har redan planerat hur vi ska ha sovrummet och kom överens om inredningen, och de känns ju gött ändå, det är ju där magin händer MTV CRIBS STYLE ! 😉 

Och så vill vi typ göra såhär" inspirationsbild " .. med en walk-in closet/omklädningsrumkänsla - ish istället för en skjutdörrsgarderob som var tanken från början. Blir lite mer sexigt såhär och definitivt coolt 

Lägenheten är på 60,5 kvm och har TVÅ balkonger! En i sovrummet och en i vardagsrummet, kommer bli balkgonghängdeluxe.... så vi kommer försöka få allting klsrt innan 13e dec för då blire ju Thailand för faa-aan. So it is all good in das hood. 
 ----------

Hade min birffdayfest igår förresten och yup it was AMAZIIING och yup jag är bakis. Men så jävla värt de 😉 

---------

Kom även på att jag lurar mig själv.. bokade in mig på ett träningspass imorgon 09.00, satte alarmet kl 07.00 ( man får avboka 2 tim innan passet ).. jag hoppas verkligen framtida Arantxa inte dissar Arantxa från kvällen innan och skiter it... får se. 

-------

Puss på er 
| |
Upp