wabooobaa

Livet är för kort för att vara ung och dum
.... men samtidigt för kort för att vara gammal och vis
 
 
jooooo men såatteeee ibland kan ja också få tillet
 
- - - - - - - - - - - - - - -
 
 igåår va verkligen en njuta-till-max-dag-och-skit-i-den-lilla-baksmällan-som-ska-försöka-förstöra-hela-söndagen - Söndag
 
Fick bli en sån powerwalk följt av en råjuice av min nya mackapär..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Jag är  verkligen frälst på riktigt ....
 
Idag fick de bli med melon, persika, äpple, morot och en massa färsk babyspenat.
 
 
 
Det smakar verkligen supergott... första drinken ja gjorde hade ja nog i lite för mycket selleri..
och sen kom jag på att ja inte ens gillar selleri ...
 
 - - - - - - - - - 
 
Huuuur som heeeelst efter att ja lyckats skaka bort typ 73% av min baksmälla så fick de bli beachen för hela femman med några från jobbet ;D
 
hade fett kul, baada, lekte och sola  - andra gången för denna sommaren (vilket jag tycker är på tok för lite)
 
[sandig, svettig och härlig...]
 
 
Och sen kom jag på att jag har ju inte haft sommarlov sen ja va 15 år .... så alla som klagar på att "semestern är över ".... så tänker ja ... men jaadå?? har inte haft semester på 6 år hallå haha...
 
....antar att en sommar UTAN att jobba skulle kännas slappt och konstigt .
http://www.healthyspot.com/blog/wp-content/uploads/2010/06/sleeping-baby.jpg
 
 
Hela dagen var fantastisk och avslutades
med tvättid till 22:00..
Sen somna ja som aldrig förr .
Som en bäbis.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
tror inte jag har nåt vettigt att dela mämej just nu alltså .
 

 
 
 
 
 
 
Allmänt | |
Upp