Fredag igen ???

 
 
 
Jag var ju hemma i Norrköping och besökte mami och papi, men hann såklart hänga med amigos =D
Det behöövdes !
Va inte i hemorten så länge, men hann åka till Tom Tits, grilla, festa, åka till varamon och jobba på brännan (första doppet/solningen för i år)
 
 
 
 
 
 
 lördagkväll och jag åkte hem till Malmö med mamma och pappa med mig - awesooome, vi hann umgås ännu mer och jag blev verkligen pampered fram till igår då dom åkte hem jöö..
(en av mina favvisrätter som papi lagade... y con un poco de vinito)
 
På söndag hade vi personalaktivitet med alla från Stadium  - paintball för hela femman och vår awesome chef bjussa på allt =)
 
Första gången jag testade på paintball,.... alla blev nog lite rädda när hon som hade hand om vår grupp sa att kulorna färdas i 300km/h , och att man kunde förlora ett öga, och att trumhinnan kunde sprängas om man stod för nära... såattteee.......
 
 Men alltså allt gick ju bra, inga allvarliga skador. Megafettawesomeroligt va de iallafall, ja va verkligen in the mode och trodde ja spelade nåt krigsspel på Xbox typ.
 
Fem av fem toasters !
 
 
 har haft en grym vecka iallafall och mina älsklingar som ja beställde kom till mig
 
 
jaa... kanske inget för de som vill va diskreta haha
 
 
 Puss på allas skinkor.
 


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Allmänt | |
Upp