Trodde aldrig detta om mig själv...

Det är fredagkväll, min sambo är på nån jobbrelaterad kurs och jag sitter här hemma, helt ensam, med en onödigt stor kopp te.. te't är inte onödigt men koppen jag har det i skulle likagärna kunna vara en stor skål med handtag.. MEN DET ÄR JU BARA FÖR ATT DET ÄR SÅ FUCKING MYSIGT ! =) .............

Jag fyller 25 år iår, men trodde ALDRIG att jag skulle titta på " vem vet mest " en fredagkväll, med en onödigt stor tekopp och nästan infinna mig i det... Jag vill inte tycka om det, men det är inte heller som om jag kämpar emot direkt. Det här känns så långt ifrån " mig själv " för mig själv.. Är detta en ny era? Har jag gått och blivit tråkig eller orkar jag helt enkelt bara inte kämpa emot just ikväll ?

Det finns ju egentligen inget mysigt med " Vem vet mest ?" Rickard Olsson är ju världens minst "mysprogramledare" som finns, han är ju rätt så taggig och självgod.. men nånstans så funkar det ändå för mig. Jag tror att det är det enda som gör att jag faktiskt inte kämpar emot... hade det varit en gullig och mysig programledare hade jag faktiskt behövt en intervention.. But for now, I will finna mig i det.

Men det finns ändå nånting inom som bara vill kasta den onödigt stora muggen mot TVn ändå...

Vem är jag ?
Allmänt | |
Upp