Btw .. känner en viss rädsla.

Tänk om Trump faktiskt vinner, och faktiskt blir president i USA ? Inte för att jag egentligen bryr mig om the shitty states.. men ändå, dom är ju i alla andras business så då kanske man ändå ska bry sig. I och med att vi tillhör kategorin " andras business " ... men så är det. Världen är fanimej fucked up.
 
Nästa valomgång blir väl hybris Kanye president och Kim Kardashian, eller "Kartrashian " som Amber Rose så fint skrev det på twitter.. haha ( Kid you not, jag kollar på KUWTK och jag älskar det.. jag är 50% svensk och 50 % ratchet .. men skulle för guds skull aldrig vilja se en West eller Kardashian i vita huset )...
 
Men på riktigt, jag bara ska sluta bry mig, precis som alla andra up in this shizzle... bara sluta bry mig. Om precis allt och ingt. Förstå vad man bara kan njuta då ? Om man bara slutar bry sig om allt.. Man skulle bara se skiten ske, leva i skiten, och bara inte bry sig. Fast. Ja, du bestämmer ju själv om du vill vara en bajsrumpa eller faktiskt give a shit .
 
Puss och kram . Seriöst, sluta läsa det här bloggen.. Den är liksom, som tiggarna på gatan .. ingen bryr sig.
Sadly enough.
 
Hej då
Allmänt | |
Upp