Telenovela

    
 
 
 
Det här är ju fan episkt.. hoppas ni med tyckte de va sköööj

Glöm inte att gå in på sverigesradio och rösta på hur ni vill att det ska fortsätta för Aranxiosita, Victorio och Roberto.
 
_____
 
 
Tycker det känns riktigt kul, hela den här karusellen med "morgonpasset" .. Lätt det roligaste sommarjobbet jag nånsin haft. Samtidigt som man givetvis har en stor press att leverera eeeerrrrrday..
 
Mina kollegor är helt fantastiska måste jag tillägga..
 
Idag hyllade vi dagens knegare, och det blev "hemtjänstspersonalen" . 
 Jag jobbade inom hemtjänsten precis innan det här jobbet. Dock inte under en så lång tid, 6 veckor på Vilbergens Hemtjänst. Det är så jävla lätt att glömma bort att det är fantastiskt men lågbetalt jobb.. Det är människor det rör sig om och de va fan skönt att kunna hylla just er. I hear ya ..
 
___________________________________________
 
Just nu nu nu nu nu i denna sekund känner jag mig lite trött, men det är en skön trötthet. Jag har gjort något jag verkligen tycker om, kunnat underhålla de som velat och bara kunna vara mig själv. Man är ju fullständigt medveten om att man blir en offentlig person och att det finns folk som inte tycker om det man gör eller hur man låter... men det är så sjuuukt najs med all positiv feedback jag fått.. Det ger en mer power !
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Allmänt | |
Upp