jag skojar bara inte alls

Borde verkligen inte låta det komma åt mig. Med denna staden påminner mig tyvärr om mycket negativt. Så många haters i torrköping som inte vill glädjas åt andras framgång och lycka. Det är som ett mörkt täcke över det hela.. och allt bara förstärks av folkets avund ..... ni får vara bittra över er egen tillvaro what the hell do I care? Jag vet vad jag vill och har det i sikte! Tyvärr så känns helt enkelt norrköping alldeles för narrow minded... och jag påminns ännu en gång om varför jag lämnade dig från början. Du är helt okej, men det är tyvärr en lite mindre stad...... och då är det lättare för allt sånt negativt att gro.

Jag är så jävla glad över att jag flyttade till Malmö och lämnade de människor som va negativa i mitt liv.. speciellt dig, för du va rutten. Tänk om jag hafe stannat, jag hade blivit galen. På riktigt.

Men tiden har gått och you have been kind to me. Jag har fått så många nya fina människor i mitt liv och speciellt min pojkvän som är världsbäst, han ska jag fan gifta mig med! Vare sig han vill eller inte ;) hahahahahaha ... skojar bara johan

hur som helst. Ja ska sova nu, ville bara skriva av mig lite.

Allmänt | |
Upp