MOTHASOCKAS

 
 
 
 
Nämen tjäääna !

ikväll kan ja lugnt säga att jag är tröttis.. känns inte riktigt som ja är så jävla på G som annars, kanske min röda vän som är på väg ?
brukar vara runt löning iallafall ... aja , TMI.. I know ,
 
 
Bara funderar rent allmänt, typ.. påsk och såntdär....
ville ju åka hem och leta efter min huevo som mamma alltid gömmer i tvättrummet (som hon tror att ja inte vet att hon gör..men ja leker med i "varmt-eller-kallt" leken) :D hahaha... och nuuuuuu så får man ju inget ägg alls .. och de bästa med påskäggen mamma gör är att det alltid finns en pengasedel i en "karamelL" alltså.. istället för exempelvis en dumle, så är de en hundring i och sen pappret runt om .. typ som om man inte skulle märka vilken karamell det va =,)

Vissa traditioner gillar ja verkligen.. jag har inte många av dom .. men dom ja väl gillar, gillar jag att bevara.

Får ta och skapa mina egna traditioner ?
Eller jag har typ en .... "storstäda på lördagar efter mitt zumbapass" ........ HAHAHA, WÖÖÖÖÖÖW ja lever livet ja ?? Så jävla vild jag är .. det är ju helt bananas ..
 
 
 
Nahee.. men bajsa på er då :P

Nu ska ja faktiskt sova snart tänkte ja .. har duschat och mitt hår luktar som ett jordgubbsfält.. just sayin'
 
 
 
HEJ HÄR KOMMER EN HELT OSAMMANHÄNGANDE BILD TILL TEXTEN JAG PRECIS SKRIVIT..DEN ÄR RÄTT GAMMAL , MEN SÅNT GÖR VI JU HELA TIN' !!!

FYFAN VA EFTERBLIVET...
 
 
 men så frågar ja Gunnar ... vad gör det om hundra år ????

Nä nä nä nän ä nä Precis mothasockas..
 
 

 
 
 
 
Allmänt | |
Upp