tidsfördriver

Hej på er ! 

Det här är min view just nu.  Sitter och väntar på det försenade tåget som ska ta mig till Stockholm.. jag hoppas bara att jag kommer fram i någorlunda god tid till hotellrummet... cause mama's gosta shave them legs.  
Helt otroligt hur jag bara låter bli att raka mig när jag har " distans " med killen... men nästa fredag kommer han upp till Stockholm och då kommer jag att vara smooth like a babies ass... 

"Men vadå rakar du dig inte för din egen skull Arantxa ?? "
- haha...  låt oss säga att jag rakar mig för min egen skull, för mitt förhållande och för hela människosläktets skull. Dessutom. Min kropp mina jävla regler. 

Det är fredag igen.. jag känner att dagarna verkligen bara flyger iväg. Men det gör inget alltså! Det betyder ju bara att man inte kommer hinner få lika mycket rynkor o sånt när man blir gammal..


Puss så länge 


| |
Upp