morgontåg

Det finns något mysigt med att åka tåg såhär 07.15 på morgonen... Det är fortfarande mörkt ute, jag har laddat ner en serie, mysiga saker liksom.. Men sen har vi det självklara att jag måste upp så onödigt tidigt för ett möte 09.30 i Stockholm, alla tåg matchar ju tyvärr inte tiden man behöver och vill vara framme i punkt B.

MEN här ska ju inte jag sitta och klaga, jag älskar det jag gör, så jag antar att det också ingår i pluskategorin .  

Däremot så köpte jag med mig en frukost från Statoil.. det är otroligt vad vi konsumenter blir extremt rövknullade.  Fast jag är iallafall medveten om det, so it's cool. 

Kolla på bilden.  2st knäckemackor för 20 spänn.. 2 st knäckemackor med okänd kräm i mitten. Smakar helt okej gott, men fortfarande, t v å knäckemackor för 20 spänn. 

Jaja.. nu ska jag verkligen sluta klaga och äta min frukost. Men ändå, mitt motto är " inte därbak tack" ... 

Tack för mig .

| |
Upp