Det är ibland svårt att hitta rytmen

Allt är ju nytt här nere och bla bla bla ....
 
 
Mycket tid som måste ägnas till att faktiskt STUDERA ;)

 Men samtidigt känner jag nu att jag varit sjuk i snart en månad, min visdomstand är en liten bitch....
 
Så ja ska fan skita i det här snart..
 
 
inte i att plugga ofcourse.. men i att "hålla mig tillbaka"...
 
Så tänkte, att nu på måndag ska ja fan börja träna igen.. längtar så sjukt mycket !!

Idag har jag ju min första zumbaclass (Ipren=my new bestis)... så då ska ja visa vad jag går för --> vill verkligen bli anställd och kunna träna där for free och så vidare ;D
 
Sådär ska man va efter man tränat.. helt svettig och blöt.. så är jag nöjd
 
- - - - - - - - - - - - - - - - - - -
 
Hitta förresten detta på ICA

 
Undrar om de funkar ??
Är väl troligen som typ resorb kan jag tänka mig ..
 
 Kul ändå =)
-  - - - - - - - - - - -
 

 
Va på bio i lördags ! Fick bli Hamilton - inte utan din dotter... Den va faktiskt grym.. och salongen va FEting grym.. exakt som utlandet.. typ Chiles big ass biografer
 
- - - - - - - - - - - - - - -

 
En bild från "skolmiljön" Det är Orkanen som är till höger.. som bla har Timbuktus ord/citat på väggen :)
 
 
- - - - - - - - - - - - -
 Söndagsmarknad på Drottningtorget

 
 
 
SJUKT stor loppismarknad med en maaassa kläder skor etc till billliga priser.. Här kan man absolut hitta coola och unika grajor ;)
 
Me like ...
 
 
HERRÅÅ

 
 
 
Allmänt | |
Upp