hmmjaa

Vad tänker jag på?

vad tänker jag på ?

vad tänker jag på ?


varför undrar Facebook vad jag tänker på ?



Facebook... boken ja inte klarar av att lägga ifrån mig.


Fast nog fan kan facebook vara jävligt irriterande. Okej att man kan skriva statusuppdateringar om vad man gör/ska göra/har gjort.

men ibland tar vissa det överdrivet.

typ " nu tar jag ett steg" "nu andas jag" " nu äter jag"

självklara saker....


Det är ju en annan grej om man sätter lite spice på det.


ELLER när man skriver ett sånt självklart citat, då får jag lust att spy i munnen...

"du vet inte vad du har förrän du förlorat det"...


shit vilket geni du är, jävlar... aldrig tänkt på det innan! Bli poet vettja..


Nej, jag är inte en h8er

bara lite småcranky..


blir irriterad över att sommaren i sverige ska vara så himla bittert.
regn regn regn regn regn (sol) regn, grått, mulet..


NAE.
NU ORKAR INTE JAG SKRIVA MERA... SKA GÖRA MIG EN KOPP KAFFE OCH TITTA PÅ TV

JA, JAG VET ATT JAG SKRIVER MED CAPS LOOK PÅ OCH ATT DET ÄR JOBBIGT ATT LÄSA....

NÄR JAG LÄSER CAPS LOOK SÅ SKRIKER MIN RÖST I HUVUDET SOM JAG LÄSER MED ....

JOBBIGT



VILL ÅKA TILL LISEBERG





BAJS


PEACE.



Allmänt | |
Upp